Przejdź do głównej zawartości

7 maraton treningowy bloggerek + pierwsze wyzwanie

Tak! W końcu podłączono mnie do internetu, dzięki czemu nareszcie mogę w pełni korzystając z jego dobrodziejstw. Na pierwszy ogień: w końcu podjęłam decyzje o dołączeniu do maratonu treningowego! Piątego maratonu nie ogarnęłam, szósty przeminął gdy borykałam się z odcięciem do sieci... teraz w końcu mogę spróbować swoich sil. Niestety już wiem, ze nie dam rady wykonać ćwiczeń w podanym dniu, będę spóźnialska!


ZASADY
- Maraton trwa dwie godziny (razem z rozgrzewką i rozciąganiem)
- Gotowy zestaw ćwiczeń pojawi się dzień przed Maratonem
- Uczestniczki Maratonu są zobowiązane do zdania relacji w notce na swoim blogu

WARUNKI WZIĘCIA UDZIAŁU W MARATONIE
1.Wyrażenie chęci udziału w komentarzu pod postem, zgłoszenie powinno zawierać:
- imię
- adres bloga
- proponowane filmiki z zestawami ćwiczeń
- tytuł piosenki, którą chętnie usłyszycie podczas ćwiczeń
2. Umieszczenie na swoim blogu bannerka z aktywnym linkiem do wpisu o Maratonie
3. Dla odważnych i zakręconych: zrobienie wesołych zdjęć "przed" i "po" ćwiczeniach
4. Umieszczenie na swoim blogu krótkiej relacji z Maratonu, relacja polega na uzupełnieniu luk:
- zestaw, który podobał mi się najbardziej:
- zestaw, który podobał mi się najmniej:
- najbardziej męczący zestaw:
- w następnym maratonie zmieniłabym:
(opcjonalnie) zdjęcia "przed" i "po" treningu 


Więcej tutaj


Dodatkowo podjęłam wyzwanie Mel B + Tiffany. Zaczynam dziś i nie wiem co z tego będzie- miałam przygodę z Mel B i jej ćwiczenia niekoniecznie mi podeszły. Niestety, ostatnio mam problemy z motywacja do ćwiczeń w domu...




O co chodzi ? 
Przez miesiąc będziemy się skupiać, na newralgicznych partiach naszego ciała tj :
Brzuch , uda i pośladki !
Podejmij ze mną to wyzwanie, by już za miesiąc, moc się cieszyć efektami :)
Zestaw ćwiczeń z MEL B :


1) Rozgrzewka 5 min
2) Brzuch 10 min
 3) Pośladki 10 min
 4) Nogi 10 min:
 5) Rozciąganie 5 min

+ co drugi dzień Tiffany

(ciaplam od bycidealna)


Czas zacząć... (;

Komentarze

  1. wyzwanie z mel zakonczylo sie u mnie na 3 dniu nie daje rady zbyt nudny trening nie przynosil mi przyjemnosci a jak u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytalam o tym u Ciebie, na razie cwicze zbyt krotko- nie mniej juz widze, ze nie lubie Tiff i zestaw na brzuch z Mel B faktycznie mi nie lezy... ale zeby nie bylo, ze sie poddaje po 2 dniu, wytrzymam jeszcze 2 treningi i zobacze co z tego bedzie (;

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Metamorfoza w zdjęciach z rozmiaru 42/44 do 36/38

Pewien czas temu pisałam, że przymierzam się do opublikowania rezultatów w rzeczywistości, tak by cyferki które zamieszczam na blogu mogły znaleźć swoje odniesienie w wyglądzie. Cóż, zdjęcia innych dziewczyn 'przed' i 'po' działają na mnie niesamowicie- zazdroszczę takich postów, tak i ja postanowiłam takowe zestawienie wykonać. Co prawda moje odchudzanie i praca nad sylwetką nie jest zakończona, ale czemu nie?
Od razu muszę zaznaczyć, że nie mam zdjęcia w bieliźnie 'przed'. Od opublikowania zdjęcia 'w trakcie' też powstrzymuje mnie kilka aspektów- dlatego mam nadzieję, że wybaczycie mi takie w ciuchach. Zdaję sobie sprawę z tego, iż mogą być mało miarodajne.
Posiłkując się tabelą rozmiarów swój rozmiar początkowy określiłam na 42/44. Natomiast obecnie jest to 36/38. Tutaj aktualne zestawienie w liczbach.
Rozmiar 42/44 - zdjęcia z przełomu kwiecień/maj

Rozmiar 36/38 - zdjęcia z dnia dzisiejszego. Zdjęcia są słabej jakości, zdaję sobie z tego sprawę- nies…

Miejsca w sieci, w których można mnie śledzić - porównanie portali pomagających w odchudzaniu

Tym razem zbiór stron i portali internetowych, z których korzystam w celu śledzenia moich postępów.

1. Slank
2. FatSecret
3. Endomondo
Ktoś mógłby zapytać - dlaczego korzystam z aż trzech, przy czym w każdym aktualizuję dany z różną częstotliwością. Odpowiedź jest prosta - bo żaden z tych portali nie jest idealny i każdemu czegoś w mojej opinii brakuje. Nie znalazłam do dziś strony idealnej, dlatego wspomagam się nimi trzema.

Stąd pojawił się również pomysł na porównanie tych trzech stron.

Jesteście ciekawi, który jest najbardziej użyteczny, który może Wam się przydać?


Slank.pl Endomondo.pl FatSecret.pl Oprawa wizualna / łatwość w poruszaniu się po portalu +++
Tutaj prym wiedzie Slank, szata graficzna cieszy oko i pozwala na znalezienie wszystkich informacji w kilka sekund. Obsługa tej strony nie powinna sprawić problemu nikomu, nawet osobie która przed chwilą założyła tam konto. +
Drugi w mojej opinii jest Endomondo, który również nie sprawia większych problemów, zarówno w wersji andr…

Slank.pl- gra w odchudzanie + KONKURS!

Dzisiaj przychodzę do was z notką dotyczącą portalu Slank.pl..

Pierwsze co było pozytywnym zaskoczeniem, to to, iż Slank.pl jest czymś co można określić jako portal społecznościowy zrzeszający ludzi zainteresowanych dietetyką, szukających motywacji i próbujących zmienić siebie, a rejestracja na nim jest darmowa. Jest czymś co porównałabym do dietetycznego facebooka, do tego w bardzo przyjemnej i przejrzystej szacie graficznej.
Zerknijmy na mój panel:
Po rejestracji mamy widok na przejrzysty i prosty do opanowania interfejs, po którym zamierzam was oprowadzić.
Pierwszą rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę- to 'mój dziennik'. Po publikacji posta, pojawia się on w zakładce blogosfera- każdy może Cię zmotywować i samemu można komunikować się z innymi użytkownikami serweru. Tutaj także można skontaktować się z administracją strony- zadać pytanie, przesłać opinię lub podesłać pomysł do realizacji.
Niezależnie od blogosfery działa zakładka 'dyskusje':
Tutaj znajdziemy zarówno…