24 lipca 2013

7 maraton treningowy bloggerek + pierwsze wyzwanie

Tak! W końcu podłączono mnie do internetu, dzięki czemu nareszcie mogę w pełni korzystając z jego dobrodziejstw. Na pierwszy ogień: w końcu podjęłam decyzje o dołączeniu do maratonu treningowego! Piątego maratonu nie ogarnęłam, szósty przeminął gdy borykałam się z odcięciem do sieci... teraz w końcu mogę spróbować swoich sil. Niestety już wiem, ze nie dam rady wykonać ćwiczeń w podanym dniu, będę spóźnialska!


ZASADY
- Maraton trwa dwie godziny (razem z rozgrzewką i rozciąganiem)
- Gotowy zestaw ćwiczeń pojawi się dzień przed Maratonem
- Uczestniczki Maratonu są zobowiązane do zdania relacji w notce na swoim blogu

WARUNKI WZIĘCIA UDZIAŁU W MARATONIE
1.Wyrażenie chęci udziału w komentarzu pod postem, zgłoszenie powinno zawierać:
- imię
- adres bloga
- proponowane filmiki z zestawami ćwiczeń
- tytuł piosenki, którą chętnie usłyszycie podczas ćwiczeń
2. Umieszczenie na swoim blogu bannerka z aktywnym linkiem do wpisu o Maratonie
3. Dla odważnych i zakręconych: zrobienie wesołych zdjęć "przed" i "po" ćwiczeniach
4. Umieszczenie na swoim blogu krótkiej relacji z Maratonu, relacja polega na uzupełnieniu luk:
- zestaw, który podobał mi się najbardziej:
- zestaw, który podobał mi się najmniej:
- najbardziej męczący zestaw:
- w następnym maratonie zmieniłabym:
(opcjonalnie) zdjęcia "przed" i "po" treningu 


Więcej tutaj


Dodatkowo podjęłam wyzwanie Mel B + Tiffany. Zaczynam dziś i nie wiem co z tego będzie- miałam przygodę z Mel B i jej ćwiczenia niekoniecznie mi podeszły. Niestety, ostatnio mam problemy z motywacja do ćwiczeń w domu...




O co chodzi ? 
Przez miesiąc będziemy się skupiać, na newralgicznych partiach naszego ciała tj :
Brzuch , uda i pośladki !
Podejmij ze mną to wyzwanie, by już za miesiąc, moc się cieszyć efektami :)
Zestaw ćwiczeń z MEL B :


1) Rozgrzewka 5 min
2) Brzuch 10 min
 3) Pośladki 10 min
 4) Nogi 10 min:
 5) Rozciąganie 5 min

+ co drugi dzień Tiffany

(ciaplam od bycidealna)


Czas zacząć... (;

2 komentarze:

  1. wyzwanie z mel zakonczylo sie u mnie na 3 dniu nie daje rady zbyt nudny trening nie przynosil mi przyjemnosci a jak u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytalam o tym u Ciebie, na razie cwicze zbyt krotko- nie mniej juz widze, ze nie lubie Tiff i zestaw na brzuch z Mel B faktycznie mi nie lezy... ale zeby nie bylo, ze sie poddaje po 2 dniu, wytrzymam jeszcze 2 treningi i zobacze co z tego bedzie (;

      Usuń